lunes, septiembre 29, 2008

EL Sr de les misèries. 1 part

Qui diu que ha Tarragona no en tenim de tot? També tenim personajillos que de la recerca de misèries en fan una professió, que a més a més estan remunerat per tot nosaltres.
Ja fa temps que es jacta de haver trobat al fons dels claveguerams més pudents el que ell i els seus subordinats creuen que és la més gran de les misèries.
Ho intenten vendre per aquí i per allà, per no donar la cara per por a equivocar-se... i si que s’equivoquen... però be... igual aprenen una lliçó d’ètica... d’aquelles que els seus mai han practicat.
Afortunadament, la gent és més intel•ligent del què pensen i contrasten la informació.
Ara esperen que un diari digital compri les seves misèries...i be jo estic obert a qualsevol aclariment... pot-ser el meu problema sempre ha estat ser massa transparent... per això no descobreixen res de nou ....però es clar no és la manera d’actuar... això solament te un nom...

5 comentarios:

Anónimo dijo...

potser si no emprenyes ningú, ningú s'emprenya. apa noi tu veuras.

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Gustavo dijo...

Aquesta amença no m'amedrentarà en per fer la meva feina el millor possible... peti qui peti

Anónimo dijo...

un home ha de cuidar la seva familia avans que la seva prepoténcia

Gustavo dijo...

aquí l'únic prepoten que veig és l'anonim....